tirsdag 6. september 2011

lørdagen tilbragte jeg sammen med en gjeng utvekslingsstudenter. en håndfull supre jenter. vi var på rockefestival utenfor byen. selve festivalen var ikke sååå morsom, men vi hadde det veldig gøy sammen. 
søndagskveld ble leonie og jeg med vertsmor og vertsfar på pubben. det var et lokalt band som spilte. under konserten kom bassisten bort til meg og spurte om jeg kunne ta noen bilder for dem. lol. han så sikkert jeg satt med kameraet i fanget. tok noen bilder og sendte dem til han. han ble veldig glad da. 

mandag startet skolen. skal ta med kameraet på skolen i morgen, så blogger om det i morgen. woohoo. 

ellers har jeg det veldig bra. snakket med mange trivelige jenter og gutter på skolen i dag. ellers henger jeg med victor (fra barcelona) og siri (fra gjøvik). de er supre! føler alt er som det skal være. 

1 kommentar: