onsdag 25. april 2012

Look into my heart and you'll find love.

Det regner dom bare det! Engelsk vær suger. Skoene mine er våtere enn svamper. Også klarte jeg å glemme sløvøene mine hos den gamle vertsfamilien min.
De siste dagene har gått veldig fort. Tilbragte hele helga sammen med Leonoe. Vi har sett masse filmer og spist masse god mat og bare hatt det fint. Mandag morgen flyttet jeg inn i hagehuset til Siri. Det betyr at jeg har byttet familie, men det går veldig bra. I dag skal vi handle kleshengere til huset vårt. Skal poste masse bilder når vi har fått ryddett opp og drept alle edderkoppene. Lever livet i regnet! Ha en fin dag alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. jeg trenger deg mer enn jeg elsker deg, og jeg elsker deg så himla høyt <3<3

    SvarSlett