torsdag 29. mars 2012

Times Square can't shine as bright as you. I swear it's true.

først komme hjem til norge
så grille masse
danse
lange koselige kvelder med verdens beste venner
steinkjerfestivalen
ete jordbær
kjøre bil
stockholm med jentene mine
høre masse john olav nilsen og gjengen.
kysse
slottsfjellfestivalen
feste
nakenbade
danse enda mere
koselige familieevents
bergen og besøke ei søt jente
bruke solbriller
kos med kristine
sole meg
besøke victor i barcelona (bare kanskje da)
steinkjermartnan
utallige turer til bukta og hornemann
gå med høyhæler til føttene nesten faller av
kjøre vannski
le så mye at magen gjør vondt
kanskje trene litt. vet ikke enda.
denne sommeren skal bli den beste hittil. forhåpentligvis skal jeg også jobbe, men foreløbig har ikke noe jobb. hvis noen han hjelpe meg hadde det vært veldig veldig fint! jeg gjør (nesten) hva som helst. gleder meg så masse til å komme hjem til mine kjære og ha en uforglemmelig sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar