mandag 30. januar 2012

take my hand and we will run away.

nå nærmer det seg hjemreise. har fått tilsendt flybilletten. blir litt rart å reise fra dette tullet her nede, men blir også veldig godt å komme hjem. før jeg skal hjem skal jeg til paris, skal på konsert, skal hoppe i fallskjerm, skal feire 18årsdag, skal ha fire eksamener, skal til london noen turer, skal ha besøk av noen utrolig jenter, skal ta førerkortet, skal til brighton, skal danse, jeg har lyst til å gjøre så mye mer, men har ikke nok tid og penger.

4 kommentarer:

  1. du skremte meg skikkelig jo! Trodde du skulle hjem naa jeg!! :o Gurimalla

    SvarSlett
  2. Btw, jeg blir med til Paris!

    SvarSlett
  3. jeg drar med ei trønderjente 15.februar, skal jeg fikse buss til deg også vennen?
    -tonje

    SvarSlett
  4. dagstur eller masse overnatting? faar besok den 16.feb av ei tronderjente! hih

    SvarSlett