lørdag 31. desember 2011

and the truth is, baby you're all that i need

i dag har jeg drukket utallige kopper english breakfast tea with milk. jeg har hørt masse kaizers og lest ei veldig fin bok (before i die). fikk ei erlend loe bok i julegave (elsker han), men klarte ikke å forstå det siden det var på norsk. så jeg må nok vente med den til jeg kommer tilbake. i kveld skal jeg på sleepover sammen med noen herlige jenter. siste natta av 2011, kan ikke vente til 2012. planene for neste år er blant annet minst en tur til paris, utallige turer til london, spania med noen herlige jenter, roadtrip til stocholm med tre morsomme pæta, syden med noen flotte norske venner, musekonsert, slottsfjell, jobbe på steinkjerfestivalen sammen med birr, ta førerkortet, fullføre eksamener, øya eller håve(er ikke helt sikker enda), feire ordentlig norsk jul, holde kontakt med alle de engelske vennen jeg har fått som er verdt å holde kontakt med, AFRIKA, fallskjerm, og alt for mange koselige sammenkomster med venner og familie (norsk og engelsk)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar