mandag 21. november 2011

every day might not be good, but there's something good in every day.

utveksling er helt klart en berg og dalbane. oppturer og nedturer om en annen. dagen i går var veldig lang, men i dag har vært helt super! selv om det er mandag, rart. i dag hadde jeg forresten min første eksamen i england. tror det var bare en prøveeksamen, men likevel da (dessuten er jeg ikke helt sikker). i alle fall, det gikk veldig bra. woop! også spiste jeg kjeks mamma hadde baket til meg. de var kjempegode, tusen takk for dem.
siden det er mandag, har jeg jobbet. fikk lønn for forrige uke. hihi. også i dag var jeg servitør istedet for å jobbe med å gjøre oppvasken. servitør er definitivt mye morsommere, selv om de morsomste gutta er på kjøkkenet, ikke i baren. møtte et lite dilemma som servitør da, ganske mange av kundene spurte om nummeret mitt. skal jeg si ja å dermed få mye tips? eller skal jeg si nei for å unngå masse tull og fjas? selv om james (en jeg jobber med) sa jeg skulle si ja (han ville ha mer tips...) endte jeg opp med å si nei. ble fortsatt noen kroner i tips da. bra dag. håper dere har det bra hjemme i norge. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar