mandag 17. oktober 2011

i skrivende stund har jeg photography. skriver om apature og linjer i bilder. det er ganske logisk og enkelt. men ogsaa ganske laererikt og morsomt. liker det. etterpaa har jeg historie, skal levere ett essay. et veldig bra et. gleder meg.
var en veldig bra helg! det aa sipse middag paa italiensk restaurant sammen med en handfull flotte jenter og gutter er veldig fint. er veldig lenge siden jeg har ledd saa mye som jeg gjorde lordags kveld. hadde en veldig fin kveld. etter middagen dro vi hjem til en av gutta og spilte fifa, woohoo.
jeg var ogsaa paa ett av europas storste kjopesentre. brukte mye penger, drakk masse kaffe og hadde det veldig fint. var en bra helg. paa sondag var det lekser og jobb. jobb,jobb,jobb, hvile kan jeg gjore i helvette.

1 kommentar:

  1. såg koseli ut ja. håpe du fant nå fint te mæ på kjøpesentre!! <3

    SvarSlett