søndag 26. juni 2011

dette tror jeg er 22's største fans. det var faktisk en av de beste konsertene jeg har vært på (ikke at jeg har vært på SÅ mange konserter...). var på konsert med vennene til sofie, det var 1000+ (som hun ville ha sagt). utenom 22, var jeg ikke på noen annen konsert på lørdag. gikk for det meste å ventet på at klokken skulle gå, og 22 skulle starte. festivalen avsluttet i alle fall veldig bra! håper det blir en 22konsert til før sommeren er over. det hadde vært fint.
kort oppsummert var årets festival helt ok. det var faktisk veldig fint å jobbe. jobbet sammen med to flinke kokker. det var chill, har spist jordbær og sjokolade, og bare hatt det fint. kråkesølv var veldig fint. datarock og 22 var utrolig morsomt. ikke minst har det vært supert å være på konserter eller ete sjokolade eller ikke gjøre noen verdens ting sammen med birr. 

2 kommentarer:

  1. Kor flink du har blitt te å ta bilda, og bloggen din e jo kjæmpehæli ;))
    Du e utrolig flink te å kos dæ sjer æ - så det her bli nok tidenes sommer vil æ tru ;)
    Lægg dæ inn som link på bloggen min så æ ikke går glipp av nå
    Klæm

    SvarSlett
  2. TAKK FOR EN FANTASTISK HELG, TONJE! ♥ Du er så super, det er helt vilt.

    SvarSlett