tirsdag 14. juni 2011

ble ikke noe eksamen på meg. wohoo! det var veldig fint å få høre det. "St1 : ingen kjæm opp", alle jublet. kan ikke huske sist jeg fikk så mange klemmer på så liten tid. etterpå spiste jeg is med gode venner, mmmmm. nå er det sommer på ordentlig, selv om været ikke sier det.
når jeg kom hjem ventet det en pakke fra england. yes! det var godt å endelig høre fra dem. det var et veldig koselig brev fra vertsmor, en enorm sjokolade, brev fra vertsbroren og brev fra en av vertssøstrene. nå gleder jeg meg utrolig til å reise ned dit!
"our house is very messy but I'm sure you'll have fun. love *vertssøster*" skriver vertssøstra mi, samtidig som hun skriver hva hun liker å gjøre og at hun gleder seg til å møte meg. nå er det ikke lenge igjen, det er faktisk bare 71dager til jeg reiser. wohoo!

1 kommentar: