lørdag 11. juni 2011

 et av målene med sommeren er å gå masse med blomstrete sommerkjole. det er så utrolig fint.



 
to stykk engler! jeg flirer og flirer når jeg er sammen med disse jentene, alt blir plutselig bra. om vi har lange dype samtaler eller gråter om natten eller ler så høyt at hele afrika hører oss eller ikke gjør noen verdens ting. alt blir plutselig bra.



dette er birr. lurer på hvor mange erlend loe-bøker hun har lest. lurer på hvor mange det finnes. 


birr sykler hele tiden. meg ser du ikke ofte på en sykkel. i dag når vi skulle til bukta, tok vi min fars gamle sykkel, for den hadde bagasjebrett. den sykelen blir ikke brukt så ofte. sykelen hadde ikke så mye luft i dekkene, ikke noe i det hele tatt faktisk. det gjorde det litt vanskelig å sykle, men vi kom oss til bukta.


akkurat nå (klokka er fire) sitter jeg å ser film sammen med anna og birr. to supre jenter! det er utrolig fint med sommer. i dag var vi i parken. vi kjøpte alt for mye is og alt for mye melon, men det var veldig godt. alt er så bra for tiden. håper jeg ikke kommer opp til eksamen. jeg og birr syklet til bukta i kveld (går kveld blir det vel). årets første bad! det var veldig kaldt, men også litt godt. ut fra dette å dømme, må det jo bli en fin sommer!

1 kommentar: